دانلود ۸ درس مهم آموزش ساز كلارينت كه بايد دانلود كنيد!

۲ بازديد

در اين پست 8 كليپ آموزشي بسيار زيبا از نحوه نواختن ساز كلارينت تهيه كرده ايم كه براي دانلود رايگان در اختيار شما علاقمندان قرا  مي دهيم. اميدواريم كه ضمن فراگيري اين ساز از تماشاي اين فيلم ها لذت ببريد. همچنين در گردآوري اين ويدئوها سعي كرده ايم تا اصولي ترين و كاربردي ترين آموزش هاي اين ساز را براي شما تهيه كنيم. پس چنانچه شما هم علاقمند به اين ساز هستيد پيشنهاد مي كنيم تماشاي اين ويدئوهاي آموزشي را از دست ندهيد.

مقدمه:

مردم تمام جوامع به موسيقي علاقه شديدي دارند و با شنيدن موسيقي محبوب خود احساس خوشايندي به آنها دست مي دهد. سازها انواع مختلفي دارند كه يكي از آنها ساز كلارينت يا قره ني مي باشد و همين ساز هم در مجموعه خود انواع مختلفي را شامل مي شود و رايج ترين آن سي بمل است.

ساز كلارينت جزء سازهاي اركستر استاندارد است كه يكي از سازهاي اصيل آلماني و غربي مي باشد. كلارينت از يك لوله استوانه اي كه انتهاي تحتاني آن كمي مخروطي شكل مي باشد تشكيل شده است. در انتهاي بالايي ساز، تكيه گاهي مانند منقار، ازجنس چوب، كايوچو يا پلاستيك تعبيه شده كه يك سوي آن تقريبا صاف و سوي ديگر سطحي و منحني است و در سوي صاف آن تيغه اي نيي بر«منقار» تكيه كرده است به نام «زبانه». اين قسمت را مجموعا « دهاني» مي نامند كه درمواقع نواخت كاملا در دهان (و احيانا مابين دندانها) قرار ميگرد. علاوه بر دهاني، قسمت هاي ديگر نيز در اين سازبه نظر ميرسند كه همگي مي توانند از هم جدا شوند. تعداد كليدها و سوراخهاي كلارينت (قره ني)، بسيار بيشتر از كليدها و سوراخ هاي فلوت و به همين دليل انگشت گذاري اين ساز مشكل تر از فلوت است. همه اين عوامل در كنار يكديگر باعث شده تا وسعت صداي كلارينت از سازهاي بادي ديگر نسبتا بيشتر باشد.

و حالا در سايت سازي ها تصاوير مختلف از اين فيلمهاي جذاب را ببينيد:

ويدئوهاي آموزشي را در لينك اصلي زير ببينيد:

دانلود 8 درس مهم آموزش ساز كلارينت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.