دانلود ۸ كليپ زيباي نواختن آكاردئون حرفه اي كه بايد دانلود كنيد!

۲ بازديد

در اين پست  8 كليپ زيبا از نحوه نواختن آكاردئون حرفه اي را تهيه كرده ايم كه براي دانلود رايگان در اختيار شما علاقمندان به اين ساز قرار مي دهيم كه اميدواريم از تماشاي آنها لذت ببريد. همچنين در گلچين كردن اين ويدئوها سعي كرده ايم تا بهترين و زيباترين آموزشها و نواختها را براي شما جمع آوري نماييم تا توانسته باشيم بكامل ترين و متنوع ترين سبك نواختن اينساز را به سما ارائه داده باشيم.

مقدمه:

در اين پست با نمونه ويدئوهايي از نحوه نواختن آكاردئون بصورت حرفه اي آشنا مي شويد. در ساز آكاردئون هوا با فشار از ميان لوله هاي فلزي مي گذرد و صدا توليد مي كند و باز و بسته شدن اين گونه بلون سبب مي شود كه جريان هوا، لوله ها را مرتعش كند. در نتيجه، بر كليدهاي لوله ها فشار وارد مي شود و ارتعاش هواي درون لوله ها، آواهاي آكورديون را توليد مي كند. با اينكه آكاردئون در قرن نوزدهم اختراع شد اما هنوز هم بر تعداد طرفداران آن افزوده مي شود و  افراد زيادي در تمام نقاط جهان مجذوب اين ساز هستند تا جايي كه آكاردئون، امروزه در جنوب برزيل – در Rio Grande do Sul – بيش از ديگر نواحي توسط گروههاي نوازندگان محلي مورد استفاده قرار مي گيرد.

و حالا در سايت سازي ها تصاوير مختلف از اين فيلمهاي جذاب را ببينيد:

موسيقي زبانيست مشترك در دنياي امروز. اين زبان مشترك در طول تاريخ همواره باعث دگرگوني و دستيابي بشر به عرصه هاي جديد فكري و هنري بوده است. امروزه اين زبان مشترك در كشور ما با نگاهي‌ آكادميك تدريس و به هنرجويان و هنردوستان موسيقي آموزش داده مي شود.

جهت تماشاي اين فيلم ها لينك زير را در مرورگر خود باز نماييد:

دانلود 8 كليپ زيباي نواختن آكاردئون حرفه اي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.