دانلود ۸ فيلم كاربردي آموزش ساز آكاردئون كه بايد دانلود كنيد!

۲ بازديد

موسيقي ها آرامش خاصي به انسان مي دهند هركسي با موسيقي خاص و محبوب خودش انس مي گيرد و غرق در روياها و عواطف خود مي گردد. در اين مقاله مي خواهيم آموزش ساز تومبا را كه در قالب ويدئوها آموزشي تهيه شده است براي دانلود رايگان در اختيار شما علاقمندان به موسيقي قرار دهيم. در گلچين كردن اين ويدئوها سعي شده تا كاربردي ترين و اصولي ترين آموزشها را براي شما گردآوري كنيم. شما مي توانيد ضمن دقت در نحوه نواختن تومبا در اين فيلمها از آموزشهاي مفيد اساتيد برجسته اين هنر بهره ببريد. از اساتيد برجسته و مشهور در اين زمينه مي توان ايرج ايقاني، بهروز آزاد پرتو، اميد علي نحوي، Lawrence Welk و Myron Floren را نام برد.

اين ساز در اوايل قرن نوزدهم در اروپا اختراع شد و معمولاً در موسيقي محلي اروپا، آمريكاي شمالي، آمريكاي جنوبي و روسيه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. قديمي‌ترين نام اين ساز هارمونيكا است كه يك اسم يوناني بوده و به معني هارموني موسيقيايي به كار برده مي‌شده ‌است. آكاردئون به طور وسيعي در دنيا پخش شده است. در بعضي از كشورها (براي مثال برزيل، كلمبيا و مكزيك) بسيار پر طرفدار است. ( براي مثال سرتانجو و بي پاپ در برزيل) و در نواحي ديگر (مانند اروپا، آمريكاي شمالي و بعضي از كشورهاي آمريكاي لاتين) بيشتر ميل به محدود شدن در موسيقي فولك را دارد كه اغلب در موسيقي فولك و قومي در اروپا، آمريكاي شمالي و لاتين بكار مي برد. بهرحال در اروپا و آمريكاي شمالي بعضي از فعالان موسيقي پاپ و پرهوادار نيز از ساز آكوردئون استفاده مي كنند. همچنين آكاردئون در زيدكو، موسيقي جاز و هم در تكنوازي و اجراهاي اركستري در موسيقي كلاسيك بكار مي رود.

آكاردئون ها تنظيمات و انواع مختلف دارند. كاري كه به صورت فني با يك آكوردئون ممكن است با آكاردئون ديگر مي تواند غير ممكن باشد. بعضي از آكاردئون ها مانند برسونوريك، زير و بمي هاي متفاوت بر اساس جهت دميده شدن هوا توليد مي كنند. بقيه يونيسونوريك هستند و زير و بمي هاي يكسان در همه جهت ها توليد مي كنند.

و حالا در سايت سازي ها تصاوير مختلف از اين فيلمهاي جذاب را ببينيد:

جهت تماشاي اين ويدئو هاي آموزشي به لينك زير رجوع نماييد:

دانلود 8 فيلم كاربردي آموزش ساز آكاردئون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.