دانلود رايگان ۸ فيلم زيبا از سه تار نوازي هاي فوق العاده

۳ بازديد

در اين پست  8 فيلم زيبا از سه تار نوازي هاي بي نظير و جذاب را براي شما هنرمندان و هنردوستان تهيه كرده ايم كه لينك دانلود رايگان آنها را در متن قرار داده ايم. ما سعي كرده ايم تا ويدئوهايي را براي شما گلچين كنيم كه از هر نظر كاربردي و اصولي باشند و بتوانند بهترين آموزش ها را به شما ارائه دهند. اميدواريم كه اين ويدئوهاي آموزشي را بپسنديد و از تماشاي آنها لذت ببريد.

مقدمه:

تآثير مثبتي كه موسيقي بر روي احساسات و عواطف و افكار انسانها مي گذارد با هيچ چيزي قابل مقايسه نيست مردم ملل مختلف از گذشته هاي دور تا كنون با انواع موسيقي ها انس گرفته و درك بالايي از موسيقي پيدا كرده اند. يكي از بهترين موسيقي ها سه تار است كه افراد و هنرمندان زيادي در اين رشته هنرنمايي كرده اند و استعداد سه تار نوازي خود را براي ديگران آشكار كرده اند. ساز سه تار كه شباهت زيادي به تار و دوتار و ديوان دارد يكي از سازهاي اصيل ايراني است كه داراي قدمتي كهن در اين مرز و بوم مي باشد. و در آن زمان، سه تار سازي محلي بوده كه داراي سه سيم بوده، كلمه سه تار بر همين نكته دلالت مي كند. كاسه سه تار نسبت به  كاسه تار، يك قسمتي، گلابي شكل و كوچك تر است سطح رويي كاسه سه تار نيز چوبي است؛ سه تار امروزي چهار سيم دارد.

اجزاي سه تار عبارتند از: كاسه، خرك،صفحه رويي، دسته، پرده، شيطانك، سرپنجه، گوشه، سيم گير. سه تار با ناخن انگشت اشاره و گاه توأم با ناخن انگشت وسطاي دست راست نواخته مي شود. به عبارت ديگر مضراب سه تار در واقع ناخن انگشتان نوازنده است، اين ساز در حالت نشسته به صورت افقي روي ران پا قرار مي‌گيرد به نحوي كه دسته آن در طرف چپ و كاسه آن در طرف راست نوازنده باشد. به علت حجم كم صوتي، براي تك نوازي در جلوي جمعيت يا همنوازي در اركستر مناسب نيست.

در اين قسمت هم  تصاوير مختلف از اين دروس را مي بينيد:

جهت تماشاي اين ويدئو ها لينك زير را در مرورگر خود باز نماييد:

دانلود رايگان 8 فيلم زيبا از سه تار نوازي هاي فوق العاده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.